Hou uw viervoeter in topvorm.
Geef uw hond tijdig de nodige vaccinaties.
Meer weten
  • Zowel behandeling als hospitalisatie
  • Lasertherapie op maat
  • Huisbezoek mogelijk

Vaccinatie puppy in België en Breda

Zoekt u voor de vaccinatie van uw puppy een dierenarts in België, in de buurt van Breda? Dan zit kiest u voor de juist met Dierenarts Vandekeybus in Meer, in België. Uw puppy wordt bij ons goed verzorgd en zo comfortabel mogelijk gemaakt zodat de vaccinatie vlot verloopt. Onze praktijk bevindt zich in Meer, zo vindt u handig uw weg vanuit België en Breda.

Bent u opzoek naar een dierenarts in Breda?

Neem nu contact op met ons!

Laat de vaccinatie van uw puppy over aan onze praktijk in België en nabij Breda

Een puppy moet door u en uw dierenarts goed opgevolgd worden zodat het vaccinatieschema gevolgd wordt. Dit is extra belangrijk, omdat elke vaccinatie hiervan in onze praktijk in België, dichtbij Breda zorgt dat uw puppy de nodige bescherming krijgt. Puppy’s zijn namelijk heel kwetsbaar voor allerlei ziektes en de vaccinaties voorkomen dat ze hier iets van oplopen. Onze dierenarts bespreekt samen met u elke nodige vaccinatie, soms hangt het ook af van bepaalde factoren of het nodig is of niet. Bijvoorbeeld de plaats waar u woont en of uw hond met veel andere honden omgaat.

Vraag vandaag nog naar alle informatie

Onze praktijk in Meer informeert u graag, zodat u weet waarom uw hond een bepaalde ingreep nodig heeft. Dat is hetzelfde met de vaccinatie die uw puppy krijgt in onze praktijk in België, nabij Breda. Stel al uw vragen via ons e-mailadres info@dierenartsvandekeybus.be of bel naar  +32 3 314 12 00! U kunt ons ook bereiken via het contactformulier.

Neem
contact op: