Hou uw viervoeter in topvorm.
Geef uw hond tijdig de nodige vaccinaties.
Meer weten
  • Zowel behandeling als hospitalisatie
  • Lasertherapie op maat
  • Huisbezoek mogelijk

Dierenarts nabij Breda

Zoekt u een hoogopgeleide dierenarts in de buurt van Breda? Dan kiest u juist voor de diensten van Dierenarts Vandekeybus in Meer in België, nabij Breda. U kunt voor alles rond uw huisdier bij ons terecht. We voeren castraties, sterilisaties, lasertherapie en nog meer uit om uw viervoeter te helpen. U kunt hem of haar ook met een gerust hart bij ons achterlaten.

Bent u opzoek naar een dierenarts in Breda?

Neem nu contact op met ons!

U kunt vertrouwen op uw dierenarts nabij Breda

We zorgen voor zo een comfortabel mogelijk bezoek. Wanneer uw huisdier moet overnachten, doen we er ook alles aan om uw viervoeter een aangenaam verblijf te geven. Dat is namelijk heel belangrijk voor ons als dierenarts in Meer, nabij Breda. We voeren castraties en sterilisaties uit, wist u dat dit kan helpen bij gedragsproblemen bij uw hond? Ook maken we gebruik van lasertherapie voor uw huisdier. Dat helpt bij de wondheling, allergieën, chronische pijn en nog zoveel meer.

Contacteer uw dierenarts en stel al uw vragen

Wanneer u zich ergens zorgen maakt over uw huisdier, kunt u rekenen op de assistentie van onze dierenarts. We beantwoorden al uw vragen over bijvoorbeeld de vaccinatie van uw puppy en stellen u gerust waar nodig. Neem dus zeker contact op met ons en we helpen u snel verder! Onze dierenarts in regio Breda is bereikbaar door te bellen naar +32 3 314 12 00 of mail naar info@dierenartsvandekeybus.be!

Neem
contact op: